BLI MED IDRETTSLAGET PÅ TUR TIL RJUKAN

Arrangør: Nrbr Bedriftsidrettslaget
Påmeldingsfrist: 01.05.2023 23:30

Tid

Idrettslaget inviterer til tur til Rjukan og muligheten til å gå den kjente Sabotørstien med guide. Turen inkluderer, og avsluttes med museumsbesøk på Vemork hvor du får innblikk i en spennende del av historien.

Vi bor på Rjukan hotell hvor frokost er inkludert. Hovedturen går på lørdagen og det er muligheter for andre aktiviteter for de som måtte ønske det i løpet av oppholdet. Rjukan byr på muligheter til klassikere som Gaustadtoppen eller kanskje du tar sjansen på strikkhopp(!?). Du velger selv om du vil bo dobbeltrom alene, dobbeltrom sammen med en annen eller den billigste løsningen, et familierom med gode kollegaer (4 personer).

For dere som eventuelt ønsker dobbeltrom sammen med en kollega - vennligst avtal med en å reise sammen med, slik at ingen sengeplasser blir stående ledig.

Alle organiserer transport seg i mellom.

Spørsmål om turen kan rettes til Fredrik Holtet, som har tatt initiativ til turen.

Vel møtt!

Obs! Bindende påmelding innen den 01/05/2023

Betaling må også være gjennomført før denne dagen:

Vipps nr.: #123856

Eller overføring til idrettslagets kontonr.: 1286.50.92383 som merkes med "Rjukan og ditt navn"

Administratorer